728x90 AdSpace

  • Latest News

    Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

    Στην πόρτα του Παραδείσου, την ώρα της κρίσης! - Ανεκδοτάρα!!


    Στην πόρτα του Παραδείσου, την ώρα της κρίσης! - Ανεκδοτάρα!!


    Ήταν ο Άγιος Πέτρος και έλεγχε τους νεκρούς για το που θα τους στείλει.
    Έρχεται ένας άντρας και τον ρωτάει:
    – Τέκνο μου με πόσες γυναίκες έχεις πάει;
    – Με 4, απαντά αυτός.
    – Στον Παράδεισο! λέει ο Άγιος Πέτρος.
    Έρχεται ένας άλλος σκυφτός
    – Εγώ με 20, λέει.
    – Στον Παράδεισο!
    Έρχεται ένας άλλος χαρούμενος
    – Εγώ Άγιε μου με καμία.
    – Ποτέ;
    – Ποτέ.
    – Στην Κόλαση! απαντά ο Άγιος Πέτρος.
    – Μα γιατί Άγιε μου;
    – Εδώ συγχωρούμε τις αμαρτίες, όχι τις μ@λακίες…
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Στην πόρτα του Παραδείσου, την ώρα της κρίσης! - Ανεκδοτάρα!! Rating: 5 Reviewed By: Anegkefaloi
    Scroll to Top