728x90 AdSpace

  • Latest News

    Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

    Ο Δήμαρχος και η ατακτούλα σύζυγος!! - Ανεκδοτάρα!!


    Ο Δήμαρχος και η ατακτούλα σύζυγος!! - Ανεκδοτάρα!!

    Ένας Δήμαρχος, λίγο πριν πεθάνει ρωτάει τη γυναίκα του:
    «Τώρα που πεθαίνω θέλω να μάθω. Με έχεις απατήσει ποτέ;»
    – Αντρούλη μου, μόνο τρεις φορές αλλά πάντα για το καλό σου!
    – Για το καλό μου; Δηλαδή;
    – Ε,να. Θυμάσαι τότε που ήθελες να πιάσεις δουλειά στην τράπεζα και δεν σε ήθελε ο προϊστάμενος; Ε, δεν σε πήραν τελικά;
    – Γυναικούλα μου, έκανες αυτό το πράγμα για μένα; Και η δεύτερη;
    – Ε,να. Θυμάσαι τότε που δε σου έδιναν προαγωγή; Ε, δεν την πήρες τελικά;
    – Γυναικούλα μου, είμαι κατασυγκινημένος! Και η τρίτη πότε ήταν;
    – Ε,να. Θυμάσαι τότε που κατέβαινες για δήμαρχος και σου έλειπαν 2.000 ψήφοι; Εεε,δε βγήκες τελικά;!
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Ο Δήμαρχος και η ατακτούλα σύζυγος!! - Ανεκδοτάρα!! Rating: 5 Reviewed By: anegefaloi
    Scroll to Top